6mm pe google plus

6mm pe facebook

spacer

 

 

 

 

6mm 6mm
 
6mm, airsoft, milsim 6mm, airsoft, milsim
publicatie de airsoft + milsim + larp
airsoft
  - replici airsoft
  - mine, grenade, lansatoare
  - consumabile
  - accesorii replici
  - piese de schimb
  - dispozitive optice
  - echipament tactic
  - protectii
  - echipament comunicatie
  - atelier
  - tactica & strategie
  - comunitatea airsoft
  - evenimente airsoft
  - galerie foto-video
6mm, airsoft, milsim

 

p u b l i c i t a t e +

6mm, airsoft, milsim Evenimente Airsoft 6mm, airsoft, milsim
6mm - Airsoft and Milsim 6mm - Airsoft and Milsim

Resurse GM // Licitatie

material realizat de
Ghost Leader

Resurse pentru Game-Masteri (adica organizatori de evenimente) este un proiect mai vechi pe care acum, cu ajutorul ASR il vad realizat. Proiectul se adreseaza in primul rand celor care se apuca de organizat un eveniment si bineinteles jucatorului care poate ajuta la imbunatirea si calibrarea idelor propuse, astfel incat sa aiba parte de o experienta aparte atunci cand una sau mai multe din idei se aplica direct pe pielea sa.

Si pentru a sparge gheata propun un prim material, aplicabil in organizarea unui eveniment de airsoft. ideea a fost implementata si calibrata deja la ultimele doua editii Ground Zero.

Este vorba de organizarea unei licitatii la sfarsitul evenimentului, in care sa fie puse la bataie toate/o parte din produsele obtinute din sponsorizari, care in mod normal ar fi fost destinate traditionalei trageri la sorti.

ground zero
Licitatie organizata la Ground Zero 7 // Walhalla Protocol
ground zero
Licitatie organizata la Ground Zero 8 // Zulu Down

De ce sa fac o licitatie in loc sa merg pe clasica deja tragere la sorti? Pentru ca ating doua obiective muncind o singura data.

1. ma asigur ca produsele ajung acolo unde este reala nevoie de ele. Adica de cate ori nu am vazut cum cel care avea o Systema sau o alta replica de varf castiga premiul cel mare - adica o replica sau cel ce are deja vrei 3 lanterne Fenix, mai castiga inca una sau bilele de tracer merg la cineva care abia are bani de un pistol electric, daramite de tracer. La o licitatie, cineva liciteaza pentru un produs doar daca are nevoie de el.
2. ma asigur ca jucatorii se implica activ in realizarea misiunilor gandite de mine, stiind ca la final au sansa de a transforma "munca" lor in ceva care il pot folosi.

De ce trebuie sa tin cont?

In primul rand trebuie gandit un sistem prin care sa recompensez implicarea jucatorului. La Ground Zero folosesc bani ingame (keta: http://eveniment.6mm.ro/wiki/keta.htm ) insa pot fi folosite diamante (cum se face la Blitzkrieg) sau orice alte materiale, cu conditia sa ai suficiente pentru toti jucatorii.

Sistemul de recompensare pe care il aplic:
1. recompensta pentru participarea la misiune, indiferent ca a fost victorioasa sau nu;
2. bonus pentru realizarea cu succes a misiunii;
3. bonus pentru anumite roluri/sarcini specifice daca au fost realizate (ex: bonus special pentru inginerul EOD care a dezamorsat un IED / agentul care a facut X poze la zona de lansare a rachetelor / ect);

Pentru a motiva jucatorii, inainte de eveniment, public o lista cu toate materialele puse la licitatie si pretul de pornire al licitatiei pentru fiecare produs in parte. In felul asta jucatorul isi face un plan ca trebuie sa stranga minim X keta pentru a licita pentru X produs.

Daca am posibilitatea, creez undeva o zona in care sa si expun respectivele produse cu o eticheta pe care sa scriu pretul de pornire al licitatiei. Pentru a-mi usura munca, prefer sa merg pe denominatii mici (aici o sa dezvolt subiectul intr-un material separat privind dinamica financiara aplicata intr-un eveniment) carora sa le dau valorile echivalente in ron. Adica am o pereche de bocanci care in realitate costa 140 ron. Ei bine, pretul de pornire am sa il pun 140 keta. E mai usor si pentru mine, e mai usor si pentru jucator (in felul asta nu il fac sa se intrebe "Cat de multi Keta trebuie sa am ca sa fie multi?").

Licitatia propriu-zisa

Aici am nevoie de voce puternica sau cineva cu o voce puternica. Merge si megafon. Daca este si un ciocan cu care sa inchei licitatia e perfect.

Pentru ca licitatia sa fie cursiva, experienta m-a invatat sa incep cu produsele cele mai valoroase. In felul asta oamenii nu isi tin banii ingame pentru finalul licitatiei. Mentionez asta de la inceputul licitatiei, precum si felul in care ea va decurge.

Apoi cel care conduce licitatia prezinta produsul si pretul de pornire, dupa care intreaba "Cine ofera 140 keta pe acesti bocanci?". Dupa ce avem un ofertant, se intreaba din nou "Cine ofera 150 keta pentru acesti bocanci? " si tot asa pana cand avem un castigator.

Daca este un produs pentru care nu liciteaza nimeni, nu se insista, acesta e lasat pentru finalul licitatiei.

In loc de incheiere

Metoda este perfectibila. As aprecia sa postati gandurile si ideile voastre care pot imbunatatii acest moment din organizarea unui eveniment, urmand sa modific acest post cu ideile care apar.

Sper ca gasesti interesant acest material si ca ti-a pus rotitele in miscare. Astept parerea ta aici.:!

airsoft, milsim, larp Pentru a te asigura ca nu vei pierde nici un numar din 6mm te invitam sa te abonezi aici .:
airsoft, milsim, larp airsoft, milsim, larp

print page

 

Copyright © 2009 - 6mm. Toate drepturile sunt rezervate

 
6 mm, airsoft, competitie, sport, milsim, tacsim, review, evaluare, bb  
6mm, airsoft, milsim 6mm, airsoft, milsim
 
publicitate, magazin, airsoft
6mm, airsoft, milsim 6mm, airsoft, milsim
spacer
spacer
spacer
Deja Vu
designed by
+ parteneri
+
 
magazinpacpac, ghost gear, airsoft, magazin
parteneri parteneri
 
+ +
6mm, airsoft, milsim 6mm, airsoft, milsim
6mm - Prima Publicatie de Airsoft, Milsim & LARPdin Romania I Copyright © 2009 / 2012 - 6mm. Toate drepturile sunt rezervate