6mm pe google plus

6mm pe facebook

spacer

 

 

 

 

6mm 6mm
 
6mm, airsoft, milsim 6mm, airsoft, milsim
publicatie de airsoft + milsim + larp
airsoft
  - replici airsoft
  - mine, grenade, lansatoare
  - consumabile
  - accesorii replici
  - piese de schimb
  - dispozitive optice
  - echipament tactic
  - protectii
  - echipament comunicatie
  - atelier
  - tactica & strategie
  - comunitatea airsoft
  - evenimente airsoft
  - galerie foto-video
6mm, airsoft, milsim

 

p u b l i c i t a t e +

6mm, airsoft, milsim Replici Airsoft 6mm, airsoft, milsim
6mm - Airsoft and Milsim 6mm - Airsoft and Milsim

Ghid dezasamblare: JG MP5 RAS

material realizat de
George

Am un MP5 Full RAS de la JG de mai bine de un an de zile, jucarie care nu a suferit nici o modificare interna, desi a tras ceva bile (daca nu ma înseala memoria, undeva pe la 15.000-20.000). Zilele acestea am primit cadou urmatoarele componente:

 

  • un arc AirSoft Surgeon Stage 3;
  • teava JBU 6.03 mm;
  • metal bushing JBU 6 mm;
  • HopUp rubber Systema.

Asa arata replica înainte de a începe demontarea si upgrade-ul. Si acum urmeaza sa va descriu pasii de dezasamblare.

1. Îndepartarea silencer-ului. Atentie marita pentru ca este cu filet counterclockwise (pe stânga), iar metalul filetului de pe replica este usor depreciabil.

2. Daca aveti si cover rail-uri, îndepartati-le.

3. Îndepartati capacul patului si scoateti bateria.

4. Începeti cu surubul ce tine patul.

5. Scoateti surubul (stiftul).

6. Trageti usor de pat, având grija de firele ce duc la baterie.

7. Desfaceti surubul de la selectorul de foc.

8. Scoateti pe cealalta parte pârghia selectorului de foc.

9. Scoateti suruburile din capetele rail-urilor, de pe ambele parti.

10. Desfaceti cu un imbus surubul ce tine în fata rail-ul.

11. Dupa scoaterea celor 3 suruburi, rail-urile ies cu tot cu suport.

12. Desfaceti primul surub de lânga pârghia de actionare a hop-up-ului.

13. Apoi, prin tragere usoara spre înainte, se va elibera putin toata partea din fata.

14. Desurubati si cel de-al doilea surub din zona pârghiei de actionare a hop-up-ului

15. Dupa care puteti scoate toata partea din fata ce acopera teava.

16. Desfaceti surubul catarii si scoateti catarea. La montare, aveti grija ca surubul lateral sa intre pe fagasurile lui.

17. Desfaceti surubul din partea anterioara a capacului gear-box-ului.

18. Aveti grija la montare deoarece stiftul, desi este asemanator cu cel de la pat, este mai scurt.

19. Stiftul din dreapta este cel de la pat si este mai lung.

20. Desfacerea suruburilor capacului motorului din mâner.

21. Pentru a nu strica filetul si pentru o mai usoara demontare/asamblare, presati pe mijlocul capacului deoarece arcul motorului actioneaza cu ceva forta. 22. Aveti grija cand scoateti capacul, deoarece acolo este o tablita rotunda, interpusa între axul motorului si surubul ce regleaza pozitia motorului.

23. Tablita are fagasul ei în capacul mânerului.

24. Îndepartati cablurile ce alimenteaza motorul. Fiti atenti la pozitia si polaritatea motorului.

25. Motorul ar trebui sa iasa fara nici o problema.

26. Dupa scoaterea motorului, mai aveti de desfacut doua suruburi din interiorul mânerului. Folositi o surubelnita magnetizata pentru a nu scapa suruburile în interiorul gear-box-ului.

27. Trageti usor spre spate de mâner. Aveti grija de firele ce alimenteaza motorul.

28. La scoaterea capacului mai trebuie avut grija si de saiba selectorului (selector cam).

29. Desfaceti surubul de sus-spate (a fost acoperit de pat).

30. Scoateti oringul pârghiei de actionare al hop-up-ului. Aveti grija sa nu-l „ciupiti ” daca folositi surubelnita pentru îndepartarea lui.

31. Pârghia si o-ringul arata astfel:

32. Desfaceti surubul de lânga pârghia de eliberare a încarcatorului.

33. Dupa care, încercati cu grija sa desfaceti cele doua parti ale corpului.

34. Mai sunt prinse doar în câteva stifturi de ghidare.

35. Pozitionarea gear-box-ului si a hop-up chamber-ului în interiorul corpului replicii.

36. Hop-up chamber-ul este prins de corp în doua suruburi.

37. Dupa îndepartarea celor doua suruburi, tot ansamblul se scoate.

38. Dezmembrarea hop-up chamber-ului începe cu desfacerea surubului superior, dupa care se poate scoate pârghia. Dupa scoaterea stiftului ce fixeaza ansamblul de actionare asupra hop-up-ului, acesta se poate dezasambla.

39. Pentru a elibera teava, trebuie desfacute si cele doua suruburi frontale.

40. Trageti usor de teava, iar aceasta va iesi cu tot cu guma hop-up-ului.

41. Tot ansamblul hop-up dezmembrat arata asa:

42. Teava originala este putin mai lunga decât cea de la JBU, desi pe eticheta scria 229 mm.

43. O imagine de ansamblu asupra diferentei dintre cele doua tevi.

44. Garniturile de hop-up sunt si ele diferite, cel din partea de sus este cauciucul original, cel de jos e ‘ made by Systema'.

45. Pentru o introducere mai usoara în chamber, am folosit spray cu silicon. Desi era mai lung, la asamblare s-a aranjat bine si nu a mai fost nevoie de ajustare.

46. La capitolul gear-box nu o sa intru prea mult în detaliu deoarece se gasesc suficiente tutoriale pe internet.

47. Pentru o ”chinezarie”, GB-ul se prezinta excelent, tinând cont de perioada îndelungata de functionare. A mai fost deschisa o singura data, atunci având mici probleme la contact. Shiming-ul original a fost excelent, nu sunt deloc urme de uzura, nici asupra rotilor, nici asupra dintilor pistonului.

48. Noul arc este mai scurt decât cel original, însa pasul spirelor nu este uniform. În ce priveste puterea, arma era destul de puternica. În 2008, la Black Thunder Operation, pe chronograph, dupa jumatate de an de folosinta, scotea o medie de 126 m/s cu bile de 0,20 si hop-up la zero. Cu prima ocazie o sa actualizez noua putere.

49. Noile bucse cu rulment au un mic joc în capacul GB-ului. In rest, par sa-si faca treaba. Ramâne sa descriu mai multe dupa primele jocuri.

50. Pentru a mai atenua zgomotul intern, am folosit un burete subtire, un pic cauciucat, moale, cu adeziv pe o parte.

51. La final, lucrarea de capitonare arata cam asa:

52. A veti grija sa decupati buretele în zonele din dreptul arcului si din dreptul fantei cilindrului.

53. O ultima modificare adusa corpului armei consta în pilirea pintenului ce limiteaza cursa selectorului de foc. Am pilit în partea dreapta deoarece sarea de pe pozitia de safe foarte usor. Acum aceasta problema este rezolvata.

Acest ghid s-a vrut în special a fi unul de dezasamblare/asamblare, nu unul de upgrade si de argumentare a performantelor.

airsoft, milsim, larp Pentru a te asigura ca nu vei pierde nici un numar din 6mm te invitam sa te abonezi aici .:
airsoft, milsim, larp airsoft, milsim, larp

print page

 

Copyright © 2009 - 6mm. Toate drepturile sunt rezervate

 
6 mm, airsoft, competitie, sport, milsim, tacsim, review, evaluare, bb  
6mm, airsoft, milsim 6mm, airsoft, milsim
 
publicitate, magazin, airsoft
6mm, airsoft, milsim 6mm, airsoft, milsim
spacer
spacer
spacer
Deja Vu
designed by
+ parteneri
+
 
magazinpacpac, ghost gear, airsoft, magazin
parteneri parteneri
 
+ +
6mm, airsoft, milsim 6mm, airsoft, milsim
6mm - Prima Publicatie de Airsoft, Milsim & LARPdin Romania I Copyright © 2009 / 2012 - 6mm. Toate drepturile sunt rezervate