6mm pe google plus

6mm pe facebook

spacer

 

 

 

 

6mm 6mm
 
6mm, airsoft, milsim 6mm, airsoft, milsim
publicatie de airsoft + milsim + larp
airsoft
  - replici airsoft
  - mine, grenade, lansatoare
  - consumabile
  - accesorii replici
  - piese de schimb
  - dispozitive optice
  - echipament tactic
  - protectii
  - echipament comunicatie
  - atelier
  - tactica & strategie
  - comunitatea airsoft
  - evenimente airsoft
  - galerie foto-video
6mm, airsoft, milsim

 

p u b l i c i t a t e +

6mm, airsoft, milsim Tactica si Strategie 6mm, airsoft, milsim
6mm - Airsoft and Milsim 6mm - Airsoft and Milsim

Scenarii Airsoft

material realizat de
Ghost Leader

Pentru a aduce diversitate in jocurile tale saptamanale, ne-am propus crearea unei "baze de date" cu strategii si scenarii publicate sau nu. Bineinteles acestea pot fi combinate sau adaptate in functie de teren si jucatori.

Regula de baza este creativitate, siguranta, fair-play si buna dispozitie!

Te invitam sa ajuti la dezvoltarea acestei baze de date, trimitandu-ne scenarii noi de joc, pe care ulterior le vom publica.

Lista este in ordine alfabetica

Atac/Aparare v1 - Clasicul. O echipa apara o pozitie pentru o perioada specifica de timp, in timp ce cealalta echipa incearca sa o cucereasca.

Atac/Aparare v2 - Variatie a scenariului Atac/Aparare v.1, in care fiecare echipa are propria baza pe care trebuie sa o apere simultan cu incercarea de a captura baza inamica.

Asasinat - O tinta umana este identificata. Una din echipe are misiunea apararii acestui jucator, iar misiunea celeilalte echipe este de a-l elimina. Scenariul poate fi folosit foarte bine in combinatie cu alte misiuni/scenarii.

Construirea Podului - Aici se folosesc jucatori cu rolul de inginer. Inginerii trebuie sa construiasca un pod sau o punte intr-o perioada data de timp. In primul rand este necesara identificarea unei albii de izvor sau parau (minim 2 metri latime). Apoi, vei avea nevoie de materialele de constructie (barne, placi, etc), in principiu orice material care trebuie carat si ii forteaza pe ingineri sa nu se poata folosi de replicile lor atata timp cat cara materialele. Inginerii trebuie sa transporte materialele de la "baza de aprovizionare" la obiectiv - locul unde trebuie sa construiasca obiectivul. OPFOR-ul (Oposing forces - fortele inamice) trebuie sa faca orice pentru a impiedica constructia podului.

Capturarea Steagului v1.1 - Jucatorii se impart in doua echipe. Obiectivul fiecarei echipe este capturarea steagului echipei adverse si aducerea acestuia in propria baza. Steagul trebuie transportat in mod vizibil (nu este permisa ascunderea lui in vesta). Aceasta versiune poate cunoaste doua variante, "Steagul Viu" sau "Steagul Mort". In varianta "Stagul Viu" steagul este lasat jos in cazul in care cel care poarta steagul este lovit si un alt jucator poate lua steagul de jos. In cazul "Steagului Mort", daca cel ce poarta steagul este lovit, trebuie sa se reintoarca cu el in baza de unde l-a luat, inainte ca steagul sa poata fi capturat din nou.

Capturarea Steagului v1.2 - Jucatorii se impart in doua echipe. Obiectivul fiecarei echipe este transportarea steagului propriei echipe in baza echipei adverse. Steagul trebuie transportat in mod vizibil (nu este permisa ascunderea lui in vesta). Aceasta versiune poate cunoaste doua variante, "Steagul Viu" sau "Steagul Mort". In varianta "Stagul Viu" steagul este lasat jos in cazul in care cel care poarta steagul este lovit si un alt jucator poate lua steagul de jos. In cazul "Steagului Mort", daca cel ce poarta steagul este lovit, trebuie sa se reintoarca cu el in baza de unde l-a luat, inainte ca steagul sa poata fi capturat din nou.

Capturarea Steagului v2 - Steagul Central - In acest scenariu avem doua baze si un singur steag plasat in mijlocul terenului, la distanta egala fata de cele doua baze. Cand se da semnalul, fiecare echipa porneste dintr-o baza. Obiectivul este transportul steagului in baza adversa. Daca cel ce duce steagul este lovit, oricine poate ridica steagul.

Capturarea Steagului v3 - Atinge steagul - Doua echipe sau mai multe au ca unic obiectiv atingerea steagului. Echipa care are primul jucator in viata care atinge steagul castiga. Acest scenariu se joaca in camp deschis.

Capturarea Steagului v4 - Steagul Vagabond - Aici, avem un steag si doua echipe. Una din echipe preia steagul si intr-o anumita perioada de timp trebuie sa isi stabileasca o baza, oriunde in teren si sa il apere. Echipa adversa trebuia ca la expirarea timpului sa porneasca in cautarea lor si sa aduca steagul in propria baza. Odata steagul adus in propria baza, locul acestuia ramane fix si nu mai poate fi modificat. Totusi, echipa aparatoare poate recupera steagul si sa il duca inapoi in baza stabilita initial sau sa aleaga alta baza oriunde in teren.

Cautat, Preferabil Mort - O echipa mai mica, preferabil 20% din numarul total de jucatori sunt Prizonierii. Acestia trebuie sa se deplaseze printr-o zona aparat de restul de 80% din jucatori. Prizonierii pot avea orice AEG-uri sau arme de suport. Gardienii de asemenea, nu au nici o limitare. Fiecare prizonier care ajunge la punctul de extractie este invingator. Limita de timp poate fi de la 30 minute pana la mai multe ore.

Controlul terenului - Pe un teren se afla mai multe puncte cheie (ex: tufisuri, santuri, damburi, garduri, etc). Cel putin 2 echipe incep din baze diferite si incep sa preia controlul asupra acestor puncte. Controlul inseamna stabilirea unei prezente... cel putin 3 aparatori/punct. Nu este permisa impartirea cu echipa adversa. Daca doua echipe vor aceasi bucatica de pamant, trebuie sa lupte pentru ea. Se poate juca fie cu limita de timp si in final echipa care detine cele mai multe puncte castiga, fie se joaca pana cand o singura echipa detine controlul intrecului teren.

Demolatorii v1 - Misiunea atacatorilor este de a distruge tintele de pe terenul de joc. Simularea acestui act de distrugere poate fi atins prin cateva modalitati creative:

  • grenadele fumigene pot simula incarcatura exploziva
  • doi jucatori fac o echipa de demolatori. Pentru a distruge un obiectiv trebuie ca amandoi sa ajunga langa acesta si sa il atinga cu mana.
  • un obiect fizic (o greutate din metal) poate fi asezata pe tinta pentru a o distruge.

Misiunea aparatorilor este evident de a proteja tintele.

Demolatorii v2 - Avem doua echipe. Fiecare echipa are in componenta cate un Expert in Demolari (acesta va avea asupra sa doar un pistol sau semi-auto). Echipele incep fiecare din propria baza si pot folosi baza pentru respawn. Misiunea Expertului in Demolari este plantarea si activarea bombei in interiorul sau imediata apropiere a bazei inamice. Astfel, echipa adversa isi pierde capacitatea de respawn si echipa este eliminata.

Drumul Steagului - Un steag este pozitionat pe un drum. Bazele celor doua echipe se afla la distanta egala de stag tot pe drum. Obiectivul fiecarei echipe este de a lua steagul si de a-l duce in baza inamica. Jucatorul care ia steagul nu poate parasii drumul. Jocul se termina atunci cand steagul este dus in baza inamica.

Escorta VIP - VIP-ul poate sa se deplaseze pe un traseu prestabilit si are asupra sa doar un pistol. Echipa teroristilor are un avans de 5-7 minute sa isi ocupe pozitiile, dupa acre echipa de escorta transporta VIP-ul catre punctul de extractie. Echipa de escorta se poate abate de la traseu, insa VIP-ul nu se poate abate mai mult de 10 m de la traseu. Ca si variatie a acestui scenariu: punctul de extractie poate sa nu fie cunoscut teroristilor, astfel incat traseul prestabilit sa nu mai fie luat in calcul. Echipa de escorta castiga doar daca VIP-ul este transportat in siguranta la locul de extractie sau il tin in viata pentru o perioada data de timp.

Evadarea - Unul din jucatori este un evadat, inarmat doar cu un pistol (sau este limitat la munitie). Restul jucatorilor sunt Gardieni. Prizonierul trebuie sa scape din perimetru si sa se deplaseze la o zona data (sau pur si simplu sa ramana in viata o perioada data de timp).

Focosul Nuclear - Intra in joc 2 echipe ( Alfa si Delta ), fiecare avand ca obiectiv principal recuperarea unui focos nuclear ( balonul ), din punctul X si transportarea acesteia la punctual Y, in conditii de siguranta ( balonul umflat ). Detalii despre acest scenariu aici .:

Minare/Deminare - Jucatorii se impart in doua echipe. O echipa va fi echipa de ingineri si o echipa va fi OPFOR-ul (Oposing forces - fortele inamice). Obiectivul echipei de ingineri va fi ca intr-o perioada data de timp sa mineze o zona prestabilita. OPFOR-ul trebuie sa impiedice acest lucru. Obiecte care sa simuleze minele pot fi folosite (ex: conserve). Acestea doar se vor aseza pe sol, fara a fi ingropate. Zona va fi marcata prin banda sau stegulete care sa inchida zona minata. Deminarea va urma aceasi pasi doar ca in ordine inversa.

Patrula - Pentru acest scenariu jucatorii se impart in doua echipe: patrula si OPFOR-ul (elementele ostile). Daca sunt mai multi jucatori, ideal este ca o echipa sa fie mai mica, insa nu mai putin de 6 oameni. Scenariul se joaca in teren impadurit, de-a lungul unui drum, cu posiblitatea de abatere de la drum de 100-200 m in stanga sau dreapta. Echipa OPFOR-ului are un avans de 5 minute sa se deplaseze pana la un punct unde sa pregateasca ambuscada. Echipa patrulei are ca obiectiv iesirea din ambuscada. OPFOR-ul trebuie sa elimine membrii patrulei. Scenariul se repeta de cate ori de doreste sau cat permite drumul. Avantajul este ca locul in care se da lupta este mereu altfel.

Pilot cazut v1 - Doi piloti care au fost doborati in teritoriu ostil. Sunt echipati fiecare doar cu un pistol si doua incarcatoare si au capacitatea de deplasare limitata din cauza ranilor suferite (este esential sa se accepte acest lucru pentru a evita joaca "de-a prinsa"). Echipa de extractie trebuie sa ajunga la piloti inaintea echipei de interceptare. In cazul in care primi veniti sunt echipa de interceptare, pilotii trebuie sa mentina pozitia. Pilotii se pot preda, caz in care echipa de extractie trebuie sa ii recupereze (jocul transformanduse intr-un scenariu cu ostatici). Scenariul ia sfarsit daca pilotii mor, pilotii sunt extrasi, echipa de interceptare moare sau exchipa de extractie moare sau se audeclara invinsa. Sceariul este limitat la 30 minute.

Pilot cazut v2 - Este ideal de jucat cu 3 echipe, insa se poate juca si numai cu 2 echipe daca numaul jucatorilor nu permite. Avem echipa salvatorilor, echipa de interceptare (adica baietii rai) si echipa de piloti. Scenariul are loc in spatele liniilor inamice iar echipa de interceptare va depasii ca numar echipa salvatorilor. Echipa pilotilor poate fi compusa din pilor si ofiterul de armament, supravietuitorii unui elicpter cazut sau un singur pilot. Echipa de piloti trebuie sa aiba doar pistoale sau SMG-uri si munitie extrem de limitata. De asemenea, pilotii au capacitatea de deplasare limitata din cauza ranilor suferite (este esential sa se accepte acest lucru pentru a evita joaca "de-a prinsa"). Fiecare echipa incepe dintr-o locatie specifica. Echipa de salvare beneficiaza de informatii privind locatia echipei pilotilor si are ca misiune transportarea acestora din punctul prabusirii in punctul de extractie intr-o unitate data de timp. Echipa de interceptare are ca obiectiv eliminarea sau capturarea echipei supravietuitorilor.

Prizonieri de razboi - Echipele se elimina intre ele. Fiecare jucator eliminat se deplaseaza catre baza inamica stabilita ca si lagar pentru prizonierii de razboi. Jucatorii eliminati vor ramane in zona respectiva pana cand un jucator activ ii atinge. Abia in momentul in care un jucator inactiv este atins de un jucator activ poate reintra in joc.

Recrutare fortata - Avem doua echipe. Jucatorii eliminati raman pe loc pana cand un jucator activ din echipa adversa ii bate pe umar. In acel moment jucatorul inactiv reintra in joc ca membru al echipei adverse. Jucatorii activi isi pot reactiva jucatorii eliminati care sunt din aceasi echipa doar daca in jur nu se afla nimeni din echipa adversa (se asteapta 2-3 minute). Este indicata folosirea banderolelor pentru a evita confuzia.

Recuperare Resurse - Avem doua echipe care incep jocul din baze diferite. Scopul fiecarei echipe este sa aduca in baza proprie cat mai multe din resursele parasutate in zona de joc. Locatia unora se cunoaste, celelalte raman sa fie descoperite. Scenariul explicat pe larg il gasesti aici .:

Regele Frontului - ideal de jucat atunci cand sunt doar doi jucatori, din care unul sa fie lunetist. Dezvolta abilitatile de camuflaj ale lunetistului si cele de abservare ale spotterului. Descrierea acestui scenariu cu sistemul de punctare si un filmulet explicativ este prezentata mai pe larg aici .:

Retragere tactica - Ideal de jucat in cat mai multi jucatori. Jucatorii se impart in doua echipe egale. Echipa A incepe la o locatie specifica (deal, cladire, etc.). Misiunea echipei A este de a mentine pozitia pentru o perioada data de tim, sa zicem 15 minute, dupa care sa realizeze o retragere tactica catre punctul de extractie. Obiectivul echipei B este sa elimine echipa A sau sa impiedice deplasarea acestora la punctul de extractie.

De exemplu, echipa A va trebuii sa apere propria baza timp de 15 minute. Dupa aceea, trebuie sa realizeze o retragere tactica catre punctul de extractie in maxim 10 minute. La punctul de extractie se realizeaza un obiectiv (ex: o cutie mai mare de carton pe post de elicopter). Daca obiectivul este lovit, extractia este impiedicata. Regulile de respawn pot fi folosite cu un mic artificiu: Jucatorii eliminati din echipa A reintra in joc pentru echipa B pentru a simula intaririle.

Scalpuri - fiecare jucator va avea o batista sau o fisie de material asupra sa. Atunci cand un jucator este eliminat, arunca pe jos batista/fisia de material si se deplaseaza la punctul de respawn. Obiectivul fiecarui jucator este de a strange cat mai multe batiste/fasii de material, asa ca atunci cand elimini un jucator il urmaresti pentru a lua batista/fasia de material de unde o lasa. Jocul dureaza pana cand un singur jucator are toate batistele/fasiile de material. Se poate juca si pe echipe, jocul incheindu-se dupa o perioada data de timp, echipa cu cele mai multe batiste/fasii de material castigand.

Statii - Pe terenul de joc se stabilesc mai multe statii. La fiecare statie se afla un marker de culoare diferita pentru marcarea unor cartonase pe care fiecare jucator le va avea asupra sa. Se poate juca pe echipe sau fiecare jucator pentru el. Obiectivul este ca fiecare echipa/jucator sa adune cat mai multe culori (dovedind astfel ca a trecut prin fiecare statie). Atunci cand un jucator este lovit, acesta rupe cartonasul si se intoarce in zona de respawn de unde ia un cartonas gol. Inainte de a pleca pe teren, in cazul in care se joaca pe echipe, va astepta formarea unui nou grup cu care sa plece. In final echipa/jucatorul cu cele mai multe culori pe cartonasul individual castiga.

Stapanul Zombie - Un jucator voluntar va fi Stapanul Zombie, ceilalti jucatori vor fi Vanatori. Stapanul Zombie are un avans de 5 minute, dupa care vanatorii pornesc in urmarirea lui. Oricine este lovit de Stapanul Zombie devine zombie. Obiectivul Stapanului Zombie este sa elimine toti vanatorii si sa ii transforme in zombie. Obiectivul vanatorilor este de a elimina pe toti zombie, inclusiv Stapanul Zombie. Vanatorii care sunt loviti de zombie simpli nu se transforma in zombie, sunt eliminati pur si simplu.

Terminator - Joc recomandat pentru acei jucatori care au o rezistenta crescuta la durere. Un jucator se ofera voluntar ca sa fie Terminator si iasa din joc doar atunci cand decide ca e prea mult si nu poate continua. Loviturile in maini, picioare, trunchi nu se pun - decat daca Terminator-ul striga "mort". Misiunea Terminator-ului este eliminarea unei tinte specifice sau a tuturor jucatorilor. Ceilalti jucatori trebuie sa il elimine pe Terminator. Daca se joaca cu eliminarea unei tinte specifice, este indicat ca tinta sa fie cunoscuta doar de catre Terminator si coordonatorul de joc.

Ultimul om in picioare - Numele scenariului spune cam tot ce se poate spune. Fiecare pentru el. Castiga ultimul ramas in viata.

Ultima echipa in picioare v1 - Cum zice si numele, ultima echipa care ramane in joc, castiga!

Ultima echipa in picioare/Teoria Haosului v2.1 - Fiecare jucator primeste doua banderole de culori diferite ( sa zicem rosu si albastru). Apoi fiecare jucator extrage dintr-o caciula/cutie un biletel pe care scrie carei echipe i se va alatura (echipa rosie sau echipa albastra) fara insa a se uita pe ea. Fiecare jucator se va ascunde pe terenul de joc in asa fel incat sa nu aiba contact vizual cu altcineva si vor desface biletelul pentru a vedea in ce echipa se afla. Jucatorii nu vor sti in acest fel cine in ce echipa se afla. Odata citit biletelul, jucatorul va pune pe mana banderola echipei careia i-a fost desemnat. Apoi se procedeaza ca la "Ultima echipa in picioare v1".

Ultima echipa in picioare/Regula Casei de Nebuni v2.2 - Procedura este urmata intocmai ca la "Ultima echipa in picioare/Teoria Haosului v2.1", doar ca in punctul in care jucatorul isi pune banderola pe mana, acesta poate alege daca sa puna banderola propriei echipe sau a echipei adverse. Totusi, chiar daca va pune banderola echipei adverse, jucatorul va actiona in interesul echipei din care face parte (echipa careia i-a fost desemnat prin biletelul extras). Apoi se procedeaza ca la "Ultima echipa in picioare v1".

Vieti - fiecare porneste in joc cu o singura vesta reflectorizanta sau batista rosie. Aceasta reprezinta o viata. Jucatorul odata lovit, trebuie sa lase jos o vesta sau o batista si sa mearga in baza pentru respawn. Daca vesta sau batista lasata a fost ultima, nu mai reintra in joc si este considerat mort. Jucatorii pot sa culeaga de pe jos batistele/vestele lasate de altii. Se poate juca pe echipe, dar colegii de echipa nu isi pot transmite unul altuia vestele/batistele. Se poate juca cu limita de timp sau pana la eliminare totala (ultimul om in picioare).

Virusul - Jocul incepe cu fiecare jucator pentru el. Fiecare jucator are abilitatea de a invia jucatorii eliminati (prin atingerea lor cu mana sau prin legarea unei fisii de material de mana). Odata un jucator eliminat isi pierde capacitatea de a invia alti jucatori (odata intors in joc). Obiectivul este sa elimini si sa absorbi in propria echipa cat mai multi jucatori. Ultima echipa care detine controlul terenului de joc, castiga. Practic, in acel moment ar trebuii sa fie un singur jucator cu capacitatea de a vindeca jucatorii eliminati.

Vanatoarea de oameni v1 - Un jucator care se ofera voluntar va fi prada iar restul jucatorilor vor fi vanatorii. Prada va avea un pistol si munitie limitata, in timp ce vanatorii pot sa aiba ce doresc. Numarul vanatorilor va fi cuprins intre 4 si 10 jucatori. Prada castiga daca ajunge la un loc specific in timpul initial stabilit. Se pot stabili mai multe puncte, pentru a evita ca vanatorii sa astepte prada direct la locul stabilit. Vanatorii care impusca prada castiga oricum. Vanatorii nu se pot impusca intre ei.

Vanatoarea de oameni v2 - Este o versiune a "Vanatoarea de oameni 1", doar ca se inverseaza resursele. Un jucator care se ofera voluntar este prada, in timp ce restul jucatorilor vor fi vanatorii. Prada va avea un AEG cu munitie nelimitata, in timp ce vanatorii vor avea resurse limitate (pistoale/sau munitie limitata). Vanatorii trebuie sa fie intre 4 si 10 jucatori. Prada castiga daca elimina vanatorii. Vanatorii care impusca prada castiga oricum. Vanatorii nu se pot impusca intre ei.

Zombie 1 - Jocul decurge ca la "Ultima echipa in picioare v1", doar ca jucatorii eliminati se deplaseaza la un al treilea punct de dinainte stabilit (diferit de bazele din care au plecat cele doua echipe). In momentul in care in cel de al treilea punct s-au adunat minim 3 jucatori eliminati, acestia pot reintra in joc ca echipa de zombie si se lupta cu toti ceilalti jucatori, inclusiv alte echipe de zombie. Jocul se incheie in momentul in care ramane un singur jucator din oricare cele doua echipe originale.

Zombie 2 - Jocul incepe cu fiecare pentru el. Jucatorii eliminati reintra in joc ca zombie insa toti intr-o singura echipa: Echipa de Zombie. Ultimul non-zombie ramas in joc castiga.

airsoft, milsim, larp Pentru a te asigura ca nu vei pierde nici un numar din 6mm te invitam sa te abonezi aici .:
airsoft, milsim, larp airsoft, milsim, larp

print page

 

Copyright © 2009 - 6mm. Toate drepturile sunt rezervate

 
6 mm, airsoft, competitie, sport, milsim, tacsim, review, evaluare, bb  
6mm, airsoft, milsim 6mm, airsoft, milsim
 
publicitate, magazin, airsoft
6mm, airsoft, milsim 6mm, airsoft, milsim
spacer
spacer
spacer
Deja Vu
designed by
+ parteneri
+
 
magazinpacpac, ghost gear, airsoft, magazin
parteneri parteneri
 
+ +
6mm, airsoft, milsim 6mm, airsoft, milsim
6mm - Prima Publicatie de Airsoft, Milsim & LARPdin Romania I Copyright © 2009 / 2012 - 6mm. Toate drepturile sunt rezervate